Jaké deskové hry na Vánoce pro děti od 7 let v roce 2021

V roce 2021 se objevila na trhu spousta her pro děti i dospělé. Jaké hry bychom Vám doporučili pro začínající školáky?

Jurská véča (MindOK) – recenze, pro 2 hráče, od 7 let, KOUPIT

Jurská véča udělá radost každému fandovi dinosaurů, který může vzít triceratopse a protrkat si cestu za vítězstvím. Ačkoliv většina snahy je upřená ke sbírání bodovaných žetonů, hráči si mohou navzájem házet klacky pod nohy a vyřazovat své figurky. Jejich nasazování zpět je omezeno, takže menší stádo znamená menší výběr. Odhalování žetonů je napínavé, protože nikdy nevíte, co objevíte. Jurská véča je krásná dinosauří zábava a mazlík pro soupeřivé děti.

Zombie Kidz: Evoluce (Blackfire) – recenze, pro 2-4 hráčů, od 7 let, KOUPIT

Zombie Kids: Evoluce je opravdu nenáročnou hrou směřovanou na děti. A to se přesně daří, protože přináší do této kategorie věc dosud nepoznanou – obálky s ukrytým obsahem. Ty se otevírají pouze ve chvíli, kdy hráči dosáhnou určitého počtu bodů. Naštěstí partie jsou rychlé, takže vše ubíhá a neustále se něco děje. Hra samotná není úplně nejjednodušší, zažijete výhry i prohry. Ale děti si ji užijí na maximum. Zombie Kids: Evoluce je super dětskou hrou!

Výbušná koťátka (ADC Blackfire) – recenze, pro 2-5 hráčů, od 7 let, KOUPIT

Výbušná koťátka je rychlou a lehkou karetní hrou, ve které prostě hráči jeden za druhým sbírají karty a snaží se je využívat ve svůj prospěch. Hra je sice náhodná, ale i tak s sebou přináší nějakou úroveň kontroly. Je ideální na cesty nebo na odreagování, ale více od ní nečekejte. Nemá nějakou hloubku, je to prostě jen vtipná a zajímavá zábava pro vyšší počet hráčů. Jako takové příjemné zpestření Výbušná koťátka určitě fungují. Tedy pokud nejste milovník koček, pak si vás asi téma úplně nezíská. Nebo naopak ano?

Similo (Albi) – recenze, pro 2-6 hráče, od 7 let, KOUPIT

Similo nám dělá radost, kdykoliv vytvoříme novou tabulku o dvanácti kartách. Je to skvělá a rychlá zábava na cesty i na doma, kde jeden hráč napovídá a ostatní se podle obrázkových indicií snaží vyřazovat průběžně karty. Je samozřejmě spousta možností, jak udělat chybu a o to je hra napínavější. Díky rychlosti navíc nevadí, že občas neuspějete, protože o to větší radost budete mít z každého úspěchu. Společné prvky na kartách se dají dobře odhadovat, protože karty lze používat i negativně, tedy jako popis vlastností, jež hledané zvíře nemá. Similo je chytrý koncept, který baví každou minutu, ať vyhráváte nebo ne.

Tipy na další hry:

HraPočet hráčůVěkRecenzeKoupit
Jurská sváča (MindOK)27+naše recenzeKOUPIT