Recenze hračky: HABA Magnetický labyrint

Ve veselém ovocném sadu žila komunita malých zvířátek, každé s vlastním oblíbeným druhem ovoce. Jedno slunečné ráno se rozhodly spojit své síly a přemístit ovoce na správné místo. Myslící společně, hned na začátku nasměrovali plazícího se hada, aby pomocí svého hladkého těla posunul jablka ke stromu. Skákavý králíček se chopil rolby a začal tlačit hrušky, zatímco mravenečníci si vytvořili živý most, aby přenesli třešně na své místo. Ve chvíli, kdy všichni dokončili svou úlohu, sedli si společně na stínící listy a slavili společný úspěch v radosti a smíchu. Ovocný sad byl nyní nejen plný chutného ovoce, ale také spojený poutem přátelství mezi všemi zvířecími obyvateli.

Haba Magnetický labyrint s perem Ovocný sad přináší dětem od 2 let unikátní zážitek spojený s rozvojem jemné motoriky a logického myšlení. Přichází od prověřené značky, ale na český trh se dostává zásluhou oficiálního distributora značky HABA pro ČR a SR.

Tato drevená hračka se zaměřuje na simulaci ovocného sadu, kde malí „poľnohospodáři“ mohou pomocí magnetického pera manipulovat s pestrobarevnými kuličkami na stromě. Tyto kuličky reprezentují různé druhy ovoce, jako jsou jablka, švestky, hrušky a třešně, a mohou být sklízeny. Zajímavým prvkem je černá kulička symbolizující havrana, která nesmí skončit v košíku. Celkově jde o magnetickou hru, která nejen baví, ale také poskytuje rodičům možnost vést s dětmi konverzace o ovoci, sklizni a zdravém stravování.

Hračka přináší významné vzdělávací prvky, začínající od rozvoje jemné motoriky a vizuálně-prostorových dovedností až po podporu schopnosti počítání a rozpoznávání barev. Tato STEM hračka je flexibilní, umožňující dětem hrát si s ní doma i na cestách. Obsah balení zahrnuje nejen kuličky reprezentující ovoce, ale také magnetické pero a herní desku, která má praktický design s možností uložení pera po skončení hry.

Je třeba zdůraznit výbornou kvalitu hračky a zábavný způsob výuky barev a rozdílů mezi nimi. Magnetická síla pera je dostatečná na pohyb kuliček po plexisklu, přičemž samotné kuličky zůstávají uvnitř, což eliminuje riziko ztráty a zvyšuje bezpečnost hry. Nicméně, kuličky nejsou zrovna stabilní, pokud hračku neudržujete vodorovně. Ještě větším problémem je snadné poškrábání herní desky, které zážitek z hraní dost kazí a určitě bylo možné mu předejít.

Celkově lze ale rozhodně konstatovat, že Haba Magnetický labyrint s perem Ovocný sad je vynikajícím spojením zábavy a vzdělávání pro děti, nabízející jim nejen radost z hraní, ale také podporuje rozvoj důležitých dovedností a poznání o ovoci a barvách.

Facebook: @HabaCeskoSlovensko

Instagram: @haba_cesko_slovensko

YouTube: @PLAYATELIER