Jaké deskové hry na Vánoce pro děti od 5 let v roce 2021

V roce 2021 se objevila na trhu spousta her pro děti i dospělé. Jaké hry bychom Vám doporučili, pokud máte doma děti, kterým je nebo brzy bude pět let?

Go Pop! (MindOK) – recenze, pro 2 hráče, od 5 let, KOUPIT

Plok! neboli Go Pop! je hrou o zamačkávání bublin. Dva protivníci se v tom střídají, mohou vždy plokat pouze jednu řadu a to pouze sousední kopečky. A oba ví moc dobře, co nechtějí. Být tím, na koho zbude ten poslední puntík. Hra Plok! je návyková a jako taková si zaslouží parádní hodnocení, především pokud jejím publikem jsou děti!

Pohádkáři (Blackfire) – recenze, pro 2-6 hráčů, od 5 let, KOUPIT

Pohádkáři je hra, ve které jsou pohádky už napsané. Jenže jim chybí hrdinové. Právě hráči budou obsazovat do jednotlivých rolí zvířátka. Snaží se vždy vybrat to nejvhodnější z kandidátů, kterými přispějí všichni. A podle výběru pak následují bodování. Příběhy se mohou i mírně větvit, ale i když jsou jinak pevně dané, budou vás bavit i poněkolikáté. Děti je budou na konci mít šanci převyprávět díky výtečně řešené knize, do jejichž kapes se jednotlivé epizody vkládají. Pohádkáři jsou pro nás adeptem na dětskou hru roku 2021. A velmi vážným favoritem. A pro děti? Pecka.

Tři na tři (Granna) – recenze, pro 2-4 hráčů, od 5 let, KOUPIT

Tři na tři nechá hráče propojovat čtvercové karty do řad a sloupců. Povolená je jen jedna příšerka za tah, ale pravidla pro vytvoření kombinace vám dokáží zamotat hlavu. Naštěstí kromě plnohodnotné varianty je tu ale i odlehčená pro děti, čímž se naučí barvy, a ještě si užijí zábavu ve společnosti barevných příšerek. Tři na tři je vynikající zábava pro rodiny s menšími dětmi, ale i pro rodiče, kteří hledají rychlou karetní lahůdku.

Vampire Party (Piatnik) – recenze, pro 2-5 hráče, od 5 let, KOUPIT

Vampire Party je hra o upírských dětech, ve které teče pouze šťáva krvavých pomerančů. Ty se snaží mrňouskové odnést ze spižírny, která je pod přísným dozorem kuchařky. Ta se probere k životu pokaždé, jakmile na kostce padne vařečka. A v tu chvíli už je to pouze dílo náhody, kde se špička kuchařského náčiní zastaví. Nepřestávající napětí děti baví a budou si užívat hru s rodiči i jen tak mezi sebou. Vampire Party je výborná dětská hra.

Tipy na starší hry:

HraPočet hráčůRecenzeKoupit
Hugův chaos (Hempel’s sofa)2-4naše recenze